Försummad hund

Och försummad blogg! Jag jobbade sju dagar i rad under veckan som gick. Varje morgon vaknade jag, morgonkissade Rut, åt frukost och lämnade henne gnyende hos än ännu sovande husse. Hon och han har haft jättekul på dagarna. Varit i parken, gått stadspromenader, lekt med hundar. När jag kommit hem från jobbet har hon varit trött och mest velat sova. Så i morse när jag ätit frukost och tog på henne täcket (då vet hon att det är långpromenad på g) och plötsligt förstod att jag inte skulle gå ifrån henne blev hon så glad att hon ställde sig på bakbenen framför mig och slickade hela mitt ansikte. Vi åkte ner till havet tillsammans och träffade för en gång skull massor av hundar i Ruts storlek. Resten av dagen har jag julbakat och hon har legat på sin kudde i köket och snusat.

Rut med nyfunna vänner.

Vykort från Malmö.

Kommentarer
Postat av: Ann Margret

Rut ser ut som om hon äger hela Malmö! : )

2011-12-19 @ 22:43:20
Postat av: Julia

Det tycker hon ofta att hon gör! ;)

2011-12-19 @ 23:32:14
URL: http://taxenrut.blogg.se/
Postat av: Clara

Hej! Kul att träffas häromkvällen. Hör av er om ni vill ha en playdate någon dag i parken! Doris leker/uppfostrar gärna lite om vi får klappa lite på valpmagen i utbyte, höhö.

2011-12-21 @ 18:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0