Kids

I helgen var jag och Rut och hälsade på mina föräldrar. Pappa hade födelsedagskalas med 14 gäster varav tre barn. Förra gången vi hälsade på blev min tvååriga brorsson mycket förtjust i "den gulliga katten" och jagade Rut med öppna armar. Sedan dess har hon varit skeptiskt inställd till barn. För mig är det viktigare än all lydnad att Rut blir social och gillar både människor och hundar. Så nu var det dags för kbt-terapi. Barnen fick godis att ge henne och strikta order om att hålla sig lugna. Och det funkade! Mot slutet av kvällen lekte Rut med alla tre. Happy ending!

Försiktig inledning.

Och så lite vila.

Leka!

Till och med en puss!

Rut gick från famn till famn...

...och puss till puss.

Och slocknade utmattad bredvid sin favoritkompis Vera.

Kommentarer
Postat av: Ann Margret

Så fint att KBT-träningen gick bra. Underbara bilder!

2011-12-02 @ 14:22:52
Postat av: Maggie May

Älskar bilden där hon försvinner bland soffkuddarna! Lite "Where's Waldo"! ^^

2011-12-06 @ 14:29:19
URL: http://bloggskriket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0