Telefon

Jag har skaffat mig en sådan där telefon som alla andra haft rätt länge. Det är kul för jag fotograferar mer. Vardagssaker. Och det är mycket vardag nu. Regniga promenader, förkylning, rutiner.
Två saker som glatt mig den senaste veckan är dels att Rut har börjat äta ordentligt. (Det syns redan skillnad!) Och dels att hon faktiskt börjar bli rumsren. (Äntligen!)
Här kommer några vardagsglimtar tagna med telefonen.

Kamp.

Hela familjen på en ovanligt solig promenad.

Älskar (tyvärr) att jaga fåglar.

Provar sina nya, stora, vita tänder.

Gör gatorna osäkra på morgonpromenaden.

Tack för alla fina och trevliga kommentarer! Kul att läsa om era taxerfarenheter och tankar.




Kommentarer
Postat av: Ann Margret

Oh, sååå fina bilder!

2012-01-11 @ 21:55:42
Postat av: Sofia

Hej Rut, jag heter Alf. Du och jag verkar ha liknande intressen när det kommer till fåglar... ;) /Taxen Alf

2012-01-16 @ 22:45:02
URL: http://www.echosierra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0