Kompis

Efter att ha blivit tilltufsad av ett antal stora hundar så har Rut äntligen hittat en kompis i rätt storlek. Tula är min kollega Åsas långhåriga chihuahua. 11 månader, snabb, glad och pigg. Hon och Rut röjde runt runt i parken i en timme tillsammans.

Tula la märke till att jag hade godis i fickan.

Hundlycka.

Öronen!

Rut fick mest ligga underst. Men hon var glad ändå.

Inte riktigt lika snabb än.

Parningsförsök mellan mattes ben.

Lövbrottning.

Trött! Nu ligger hon i soffan bredvid mig och gläfser i sömnen...

Kommentarer
Postat av: Ann Margret

Underbara bilder! Mina korthåriga taxar har också en chihuahuakompis. Han heter Sigge och är jätttrevlig, leker mest med Pella som är med på noterna. Hennes faster Sofie blir lite svartsjuk ...

2011-11-11 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0