Fotomodeller

Vi var på hundkurs igår. På en kall parkeringsplats. Rut var exalterad och minst. Hon orkade bara första timmen, sen satt hon innanför jackan. När vi kom hem sov hon tre timmar, gick upp och drack vatten och sov hela natten. Idag har vi börjat öva med klicker. Än så länge går det bra. I början ska man klicka varje gång hon äter en godis. Så jag klickar och hon äter.
Förutom att vi hälsat på säkert tio olika människor på våra turer idag så har vi blivit fotograferade två gånger. Först för en tidning som gjorde gatumode och sedan av två entusiastiska tjejer från Singapore. Vi (jag) poserade glatt.

Vi fick besök av en av Ruts favoriter också, min vän Maria.

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vill ha fler bildbonanzas! ^^ Får inte nog av din lilla Rut!

2011-10-25 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0