Vardag

Nu var det två veckor sedan den lilla korven kom in i våra liv. Det känns som månader. Det är som om livet vi hade före kuddar för varje eluttag, ett golv tömt på skor men fyllt med tuggben, pipleksaker och kissfläckar, liksom har blivit luddigt. Vad gjorde vi när dagarna inte var uppfyllda av Rut?

Det här är den nya öron-stilen.
Min gamla My Little Pony-kudden är numera Ruts självvalda säng.

The killer instinct.

Efter en vecka i hemmets lugna vrå så fick folk äntligen komma och hälsa på oss. Vi är numera poppis.

Bilden husse inte vill se... (Han har förresten tagit de första fyra bilderna.)

När det är som bäst.

Men allt är inte motljus och varm valpmage. Ibland har vi det såhär också:

Kommentarer
Postat av: Ann Margret

Jag bara smälter! Så fina bilder.

2011-10-18 @ 22:25:29
Postat av: mirijam

Åh! När får jag komma och hälsa på? Jag kan berätta allt ni behöver veta om hund i stan!

2011-10-19 @ 03:55:36
URL: http://mirijam.blogspot.com
Postat av: Julia

Tack Ann Margret! Blir glad av dina kommentarer. :)



Mirijam: När vill och kan du komma? Jag är själv typ hela nästa vecka så då vill jag gärna ha sällskap!

2011-10-19 @ 12:16:28
URL: http://taxenrut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0